2016. november 26., szombat

Slavia 624 légpuska 4,5mm - Jelenlegi

Eladó Slavia 624 ifjúsági légpuska! Igazi ritkaság. Természetesen nem engedélyköteles. A típust 1980-ig gyártották, én legalább 20 éve használom hobbi célból, de sajnos az utóbbi időben nem megbízható a működése (van, hogy nem lőtte ki a töltényt). Én már költeni nem szeretnék rá, bár gondolom csak valami tömítést kellene cserélni. Érteni nem értek hozzá, próbáltam cserélni a tömítést, de nem lett az igazi. Aki ért hozzá, tud hozzá alkatrészt szerezni, annak ajánlanám.
A fotókon látszik, hogy már nem eredeti állapotban van, én is így kaptam.  
A kérdésekre megpróbálok válaszolni, bár szakmailag nem fogok tudni sokat segíteni.
1958-1980 időszakban gyártott Slavia széria tagja volt, és a Slavia ifjúsági fegyverei közül ez, és a Slavia 625 volt a legkorszerűbb típus. Sajnos manapság már nem gyárt a CZ rugós ifjúsági puskát. Összehasonlítva az itthon még kapható i fjúsági csőletörős kategória többi tagjával, pl. Weihrauch HW25, Diana 25, Haenel Suhl 300... elmondható, hogy a Slavia 624 közülük a leg mívesebb, legszebb. Fogása a legjobb az összes felsorolt közül, és súly szempontjából abszolút befutó a maga 1, 6 kg-jával, szemben a többi 2, 5 kg körüli súlyával.
Műszaki adatok:
Teljes hossz:  980 mm
Csőhossz:  405 mm
Súly:  1, 6 kg
Kaliber:  4, 5 mm
Teljesítménye:  4 J (120 m/s)
Lövet:  1 lövetű, diaboló lövedékkel
Sütése:  SA; nyomáspontos, állítható
(forrás: internet  - felelősséget nem vállalok a fent leírtakért)

Jelenlegi

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése