2020. augusztus 24., hétfő

Számitógép Pupil-104 PC-tablet-ebook olvasó egyben - Jelenlegi ára: 15 000 Ft

Direkt iskolásoknak készült computer, beépitettt video-kép-szöveg-ebook olvasó apllikációkkal ellátott
kis gép, elforgathatő érintőképernyővel ellátott kis csoda. Kezdő számítógépezőknek való, én nagyon szerettem, sajnálom is eladni
de már nem tudom kihasználni. Akkumlátorja is jó állapotban van, kb 3 órát járattam, de még mindig birta volna.
Dugtam rá 1 TB winchertert, probléma nélkül kezelte. USB-s billentyüzettel és egérrel használtam.
Vadonatúj tápegységgel adom.
A gép felső részén, a hihuzható fogantyu alatt van egy repedés, ami a müködését nem befolyásolja.
Egy dologra fel kell hívnom a figyelmet: ha a bekapcsolt gépet hosszan nem használjuk, vagy lezárjuk a bekapcsolt állapotban  a tetejét,
alvó állapotba kerül és utána már csak jelszóval lehet ujra inditani, amit nem tudok. /igy vettem/Ilyenkor a bekapcsológomb hosszú
megnyomásával ki kell kapcsolni, és ujra bekapcsolni és ismét kifogástalanul fog működni.
Egy jobban hozzáértő személy azt hiszem ezt a kis "hibát" el is tudja háritani.


Jelenlegi ára: 15 000 Ft
Az aukció vége: 2020-08-24 13:38 .

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése