2015. október 30., péntek

C&A sálgalléros rozsdaszínű puha meleg kardigán - Jelenlegi ára: 2 500 Ft


Megvételre kínálok egy C&A CLOCKHOUSE Knitwear márkájú, rozsdaszínű, puha, meleg kötött kardigánt.
Állapota hibátlan, megvétele óta csak egyszer volt rajtam!
Beleírt méret M-es, de lemértem, hogy könnyebben eldönthesd, jó-e rád.
Sálgalléros és hosszított fazon, elején 4 gombbal és két zsebbel, könyökén barna velúr folttal.
Anyaga rugalmas, így még nyúlik.
Az ujja hosszát a nyakától mértem.
Valódi színe egészen mély, meleg rozsdabarna.
Most pedig beszéljenek helyettem a képek!
Nézz szét az oldalamon, sok szép dolgot töltöttem fel!
Több termékem megvásárlásával postaköltséget spórolhatsz.


Jelenlegi ára: 2 500 Ft
Az aukció vége: 2015-11-10 18:12 . C&A sálgalléros rozsdaszínű puha meleg kardigán - Jelenlegi ára: 2 500 Ft

Megjegyzés küldése

Megjegyzés küldése